Veelgestelde vragen

Account

Als je op klikt op mijn account en dan vervolgens rechts onder kijkt ziet u wachtwoord vergeten? Klik hierop en volg de instructies.

Het kan zijn dat de e-mail in je SPAM-box terecht is gekomen. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op.

Bestellen

Wij hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt:

  • Kies het gewenste artikel
  • Plaats het artikel in uw winkelwagen
  • Pas eventueel het gewenste aantal aan
  • Vul uw gegevens in
  • Kies de gewenste betaalwijze
  • Controleer uw contactgegevens en bestelling goed en pas eventueel aan
  • Plaats uw definitieve bestelling
  • U ontvangt via e-mail de bestelbevestiging (bestelgegevens, factuur en bestelstatus)
  • Wij gaan aan de slag met uw bestelling
  • Wij verzenden uw bestelling

U kunt uw bestelling doorgeven via de webshop of via de telefoon.

Ja, dat kan. Ga naar ‘Mijn account’ en klik op ‘Bestellingen’. Hier ziet u de bestelgeschiedenis staan. Ga naar de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen en klik op ‘bekijken’. Onder de bestelgegevens ziet u een knop ‘Opnieuw bestellen’ staan. Klik hierop en dezelfde bestelling wordt automatisch geplaatst in uw winkelwagen.

Wilt u toch nog wat wijzigen nadat u de herbestelling hebt geplaatst? Geen probleem, u kunt uw winkelwagen altijd wijzigen.

Wij verzenden naar Nederland. Maar het is uiteraard ook mogelijk naar een ander land te verzenden. Vraag ons naar de juiste verzendkosten via e-mail.

Ja, op bijna al onze producten geldt het herroepingsrecht met uitzondering van bloemen en planten.

Klopt er iets niet aan uw bestelling? Heeft u verkeerde of beschadigde producten ontvangen? Ontbreken er stickers? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons op +31 038 420 4588. Als u verkeerd geleverde producten hebt ontvangen of er ontbreken producten dan worden deze uiteraard nog nagestuurd. Is het product beschadigd? Dan vragen wij u om foto’s te sturen zodat wij het kunnen beoordelen. Als het inderdaad gaat om een productiefout dan zullen wij dit gelijk oplossen.

Ons advies is om eerst in de spambox te kijken. Staat de e-mail daar niet in. Dan klopt het e-mail adres wellicht niet. Na een bestelling wordt er automatisch een orderbevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Wanneer dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen via e-mail of bel ons op +31 038 420 4588. Wij zullen dan je e-mailadres aanpassen.

Levering:

Wij doen onze uiterste best om binnen twee dagen bestelling aan de vervoerder aan te bieden.

Via pakketpost kost verzending € 6,95. U kunt uw bestelling uiteraard ook ophalen in onze winkel in IJsselmuiden.

De producten worden geleverd met de pakketpost.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw tenzij anders vermeld.

Heeft u een bestelling geplaatst maar is de betaling mislukt? Dan hebben wij uw bestelling wel ontvangen maar geen betaling kunnen verwerken. Wij kunnen u de volgende mogelijkheden bieden:

  • U kunt het bedrag zelf overmaken. Wij versturen de bestelling zodra het bedrag op onze rekening is gestort.
  • Wij annuleren uw bestelling en u plaatst zelf de bestelling opnieuw. In dit geval vragen wij uw contact met ons op te nemen via e-mail of bel ons op +31 (0) 38 420 4588.

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via de telefoon op +31 (0) 38 420 4588.